-


Veelgestelde vragen


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1. Selecteer je product. Kies je 'Maat', 'Kleur' en geef aan 'V-hals' of 'Ronde hals'.
2. Klik op 'In winkelwagen'.
3. Klik op 'Ga naar kassa' of klik op 'Winkelmandje'.
4. Geef je e-mailadres op. Klik vervolgens op 'Bestellen'.
5. Maak je keuze; 'Verzend naar mijn adres' of 'Ophalen in de winkel'.
6. Vul je adresgegevens + telefoonnummer (optioneel) in.
7. Kies een verzend- en betaalmethode.
8. Wanneer je betaling is voltooid gaan wij meteen voor je aan de slag.

Ik heb geen ontvangst bevestiging gekregen na mijn bestelling?
Mocht je geen ontvangst bevestiging hebben gekregen controleer dan voor de zekerheid even je spam / ongewenste e-mail box.

Heb ik een account nodig om producten te bestellen?
Nee je hebt geen account nodig om artikelen bij ons te bestellen.

Welke maat kan ik het beste bestellen?
Mocht een T-shirt groter of juist kleiner vallen, dan zetten we dit er expliciet bij.

Verzenden

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Bij TattooSas betaal je €3,99 verzendkosten. Bij een bestelling boven de €60 is de verzending gratis.

Boven de €60 is gratis verzending? In het winkelwagentje staat nog steeds €3,99?
Klopt. Zodra je gaat afrekenen word de optie 'gratis verzending vanaf €60' pas zichtbaar. Het enige wat je hoeft te doen is deze optie aan te klikken. De €3,99 verzendkosten vervallen dan meteen.

Word mijn T-shirt als brievenpost aangeboden?
Ja. Als je tot drie T-shirts besteld word deze als brievenpost verstuurd. Bestel je meer dan drie T-shirts dan word je bestelling aangeboden als pakketpost.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Zodra je betaling succesvol is afgerond gaan wij meteen voor je aan de slag. Wij streven er naar om je bestelling binnen 3-5 werkdagen bij jou thuis te bezorgen.


Ruilen en retourneren

Kan ik mijn aankoop retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen (*) retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten).

Kan ik mijn aankoop ruilen?
Neem contact met ons op en geef aan welk item / maat je graag wilt ontvangen en stuur je ongebruikte (*) aankoop terug.

Zodra je retourzending in goede orde is ontvangen zal het nieuwe item (indien op voorraad) naar je worden verstuurd. Is het goedkoper, dan zal het verschil op je rekening teruggestort worden. Is het item duurder, dan zal het worden verstuurd zodra het verschil op onze rekening is bijgeschreven. Hiervoor betaal je geen verzendkosten.

(*) Gedragen, gewassen en/of beschadigde (incl. geurschade van parfum of anders) items worden niet teruggenomen. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor de koper.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, incompleet of beschadigd. Wat nu?
Ojee! Dat is niet best. Neem zo snel mogelijk contact met ons op want dat lossen we graag zo snel mogelijk voor je op.


Betalen

Op welke manier kan ik betalen?
Bij ons kun je veilig betalen via iDeal.

Ik heb een kortingscode gekregen, hoe moet ik deze gebruiken?
Je kunt tijdens het afrekenen van je producten aan de linkerkant kiezen uit 'Inwisselen van uw coupon'. Zodra je de code hebt ingevuld klik dan op 'Toepassen'.


Staat je vraag of antwoord er niet tussen?

Nee mijn vraag en / of antwoord staat er niet tussen, wat nu?

Gebruik dan het contactformulier. Dit formulier vind je op onze contact pagina. Natuurlijk kun je ons ook altijd telefonisch bereiken.




Copyright © 2020 TattooSas